' emelie <3

2010-04-07 @ 11:27:08




Bowlingen igår var jätterolig & det var faktiskt rätt skönt att de inte hade på alla blinkande lampor och discobowlingen. Mycket folk där eftersom det var fotboll på tv .. och dra på trissor - jag vann ! Tillhör
kanske det ovanliga men roligt att för en gångs skull vinna :)

Idag jobbar jag stängning, blublublä? Det är världens finaste väder (nästan) ute och jag har ingen lust alls att sitta - i en kassa - i en matbutik - som har tak - och väggar - och inte låter solen komma in..

CIAO!

förresten är det bara jag som tycker att det gör svinont i händerna när man öppnar de nya coca-colaflaskorna? ;o





Fotspår ♥
Postat av: anna

angående din colaflaska gumman, du är en liten klenis :D tror det är det som är problemet ;) (a) <3

2010-04-09 @ 00:51:30
Postat av: sara

hahaha! not at all baby :) de nya är askonstiga, massa skåror som bara skär in i mina händer ihihi. <3

2010-04-09 @ 11:31:20
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0