' en tripp till g-g-g-ekås

2010-04-19 @ 17:50:50

HEJHOPP! nu är jag hemma igen efter en lång dag i ullared. jäkla konstiga skyltar man ser på vägen, trubbared? vem vill bo där med ett sådant namn? ursäkta om någon har en nära relation till detta gräsliga exempel.. en jäkla massa saker fick vi med oss hem som vanligt, mamma & jag.. vi var dock nöjda med oss själva när vi kom ut & kunde konstatera att vi lätt hade kunnat gå in där en gång till & köpa lika mycket till. alltså köpte vi inte all onödig skit haha! MQ's outlet gjorde mig gaaalet besviken. ombyggnadsrea är ingenting att sätta klackarna i taket för om man säger så. älskar dock deras skoaffär, märkesoutleten precis utanför. ni som känner mig & läser detta vet att jag har pippi på skor hihi. men jag har faktiskt inte ett enda par öppna skor till våren, o jag fick med mig ett par för 129 spänn, inte precis att man behöver klaga på mig nu ellaaaa? sov hela vägen hem, måste ha sett ut som en fullkomlig dåre och mamma väckte inte ens mig när vi hade kommit till stan där hon till råga på allt hade stannat samt PARKERAT mig och bilen. vet i sjutton om jag orkar lägga upp bilder på vad jag har köpt. om ni vill veta så lägger jag upp, annars never mind :)

juste. chefen ringde innan och jag har fått vikariat ett tag igen. så nu blir det inte jobb 2 dagar och ledig 5 denna veckan, utan ledig 2 dagar och jobba 5 haha. lite smått jobbigt men jag vill verkligen tjäna ihop en massa pengar, vilket min bf poängterade så fint igår att jag borde göra med tanke på att jag stack till gekås idag :)


Fotspår ♥
Postat av: maria

åh du kunde inte köpt med ett par skor till mig? ;D <3

2010-04-19 @ 23:20:55
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha! jo om du hade sett dem & vetat att de passade så självklart (: du skulle bara sett deras finskor, typ till bal & student. På den märkesoutleten :) <3

2010-04-19 @ 23:40:55
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0