' faith should learn us

2010-04-01 @ 22:53:58

Det tog mig inte lång tid att logga in på blogg.se igen haha. Igår köpte jag VR för första gången på en väldans lång tid. FY FAN vilken usel tidning, kanske max 6 sidor som var intressanta av 82 möjliga .. Mitt horoskop var hyfsat intressant, undra om det stämmer hulihu. Första meningen är ju skrämmande haha, passar mig perfekt med tanke på att jag somnar i min säng varje dag så fort jag kommer hem från jobbet ;p

SKORPIONEN 23/10-21/11

Allt händer på en gång och det finns en risk att du blir väldigt trött eftersom du hela tiden blir överraskad på alla fronter. Nya arbetsuppgifter, oväntade pengar, intensiva möten, spännande förslag och avslöjade hemligheter ger dig två intensiva och krävande veckor. Roligt men jobbigt.

Kärlek/sex ♥ ♥ ♥ ♥
Kul/nöjen ♥ ♥ ♥ ♥
Tur/pengar ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0