' fuck you and have a nice day

2010-04-27 @ 22:39:57


Man blir så glad av alla söta kunder! Ger en komplimanger och är allmänt gulliga. Så tack gode gud för att jag har jobbat idag helt enkelt. Gick till jobbet igår & jag skulle ha gått hem idag men det blev ändrade planer. Jag stack in till stan och mötte upp michaela och stack bort till solariet. Så jävla skönt det var att ligga där eller?

Imorgon är jag ledig och det är tusen saker på listan thih. Ska in till stan för att fixa pass, luncha med mamma, träffa michaela på stan, träna och sola med jenn och till sist duscha haha. Hoppas på en trevlig dag.



i don't know what i'mma do but i'mma do it.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

det kommer bli en trevlig dag ska du se hjärtat mitt :)<3

2010-04-27 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0