' fucking djurplågare

2010-04-21 @ 09:12:30

ursäkta min rubrik. men jag är så jävla arg efter att ha läst hallandsposten. vem fan är så jävla dum i huvudet och känslokall - att man går in på en bondgård, tar en get och mördar den & sedan lägger den på en madrass utanför sannarpsgymnasiet? jag mår illa av att tänka på det. den eller de som gjort detta kan ju inte ha särskilt mycket innanför pannbenen. och ni borde spärras in, såna som ni förtjänar inte ens att gå fria. jerks!


Fotspår ♥
Postat av: maria

geten hade en unge på bara några dagar också som kanske inte kommer att överleva :( fyfan för sånna svin! <3

2010-04-22 @ 14:58:35
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

svin :O <3

2010-04-22 @ 19:43:35
Postat av: sara

jag vet gumman, hemskt är det :( mår så dåligt av att tänka på sån skit. svin med stora bokstäver är dem..

2010-04-23 @ 16:51:24
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0