' fucking fine

2010-04-10 @ 23:17:32
Nej var ska man börja?

Gårdagen var med en kort sammanfattning en av de roligaste kvällarna detta året! Emelie och Michaela kom hit och vi beställde pizza. Vi stack sedan till Maria där vi även träffade Anna , Jennifer , Sarah , Arbana , Elin , Anja & Julia. En nedrans massa galna spel blev det & lite dricka till det så mådde vi susen haha. Det blev en runda på stan med Emelie & Michaela med. Och fy i helvete vad roligt vi hade? När Emelie & jag skulle till la coca visade hon mig att halva hennes sula på hennes lårhöga stövlar hade lossnat, så i princip såg det ut som om hon hade en flipflopsko under sin fot. Vad gör Emelie då tror ni? Hon river av hela sulan på skon och går utan sula! Jag skrattade typ ihjäl mig när hon gjorde det, och sen sa hon att hon hoppades på att inte gå i glas med tanke på att hon endast hade strumpa undertill på foten ^^, Nåväl. Tack för en toppenkväll tjejer, ni är verkligen bäst.

Imorse var jag uppe i tid för att sticka till jobbet. Jobbade 13.00-22.30 vilket efter några timmar kändes en del i mitt huvud. Något roligt hände på jobbet som vanligt, självklart? Jag spräckte mina byxor mellan benen när jag skulle klättra över "staketet" till cafét haha! Man blir ju inte förvånad när det är mig det händer.

"Oj shit, vet du vad jag gjorde? jag spräckte mina byxor mellan benen tror jag, nu har jag ett hål till"


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0