' god morgon världen

2010-04-22 @ 09:19:11


jag vill dansa! man saknar sånt som inte längre finns kvar i den vardag man var så van vid. förr var man allt en svensson med rytm i sina ådror som dansade jämt. men nuförtiden blir det bara lite dans på krogen.. vilket inte ens är roligt längre med tanke på alla kassa ställen där det antingen spelas dålig musik eller ja, ni vet nog vad jag syftar på..

mitt tangentbord har fått sig ett litet flipp och igår tog det mig typ 1 minut att skriva 3 meningar där. nu funkar det igen, mitt älskade fula slitna tangentbord som skulle bytts ut när jag fick ett nytt för 6 månader sedan. men aldrig, detta är så satans skönt att skriva på att jag inte vill ge upp det. även om man endast ser hälften av alla bokstäver på tangenterna så är det bäst i test.

nu ska jag ta bussen till jobbet, hoppas att det är riktig kaos och att det finns mycket att göra idag. hihu!

CIAO BELLA





Fotspår ♥
Postat av: maria

en styck söt-sara :D <3

2010-04-22 @ 14:59:06
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

här klagar vi allt på bra haha :D saknar med att dansa :()<3

2010-04-22 @ 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0