' lack of engagement

2010-04-02 @ 20:36:31


HOHO! vad duktig jag är idag ( om jag tillåts säga det själv ) som fyller dagen med en massa nyttiga saker. stack till jobbet och var där från 8 till 4, hemskt mycket folk idag må jag säga! trodde att jag skulle avlida ett tag, det var kö heeela tiden och folket verkade aldrig ta slut. sen köpte jag blommor till mammsen & när jag kom hem tog jag mig en snabbdusch. sedan sminkade jag mamma & fixade hennes hår supersnyggt eftersom att hon skulle på fest. och nu sitter jag här efter att ha varit ute med beckis samt att ha lagat schnitzel & potatis till mig själv! jag dog inte av maten så så illa kan den inte ha varit moha ;p

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0