' maria + sara

2010-04-25 @ 15:21:50

Missade bussen 2 gånger i rad till stan igår. Först glömde jag att det var lördag. Sen glömde jag återigen att det
var lördag och kutade till bussen, vilket var precis på minuten. Busschauffören såg mig springa och vinka som
en idiot, men nej han bara hånflina & körde vidare. Inget + i kanten för HLT inte. så vad gör en pissed off och uttråkad sara? Hamnade framför camen när hon missat första bussen, och sen den andra halvtimmen då hon missar den andra sitter hon ute i 30 mins för att inte missa bussen igen haha.

Maria & jag cyklade en sväng och hyrde film på Hemmakväll. Men vi kollade knappt på filmen eftersom vi pratar hur mycket som helst när vi ses thih. Allt vi pratade om igår, damn that's some deep shit. Det var en jättemysig kväll med dig gumman. i love you longtime




Fotspår ♥
Postat av: maria

some really deep shit! men det är alltid skönt att prata ut lite med dig älskling, du lyssnar så bra :) love you bigtime <3

2010-04-25 @ 21:30:49
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0