' någon är söt

2010-04-24 @ 17:12:20


Tja-tjena-hej. Nu är jag hemma hihi. Gick hem från jobbet vilket tog mig 45 minuter. Då inkluderade detta att jag blev stoppad av en übersweet kissemiss som vägrade låtar mig gå! hahah. Den ( kollade inte kön ) jamade som en galning och klättrade på mina ben för att bli klappad. Aaw, sweetnose. Snabb som jag var hann jag knäppa en bild eftersom jag lyssnade på musik på min iPhone.

Heli hjälpte mig med att få byta tid på studentdagen idag. Marie, du är en pärla. Frågan är nu bara om det inte blir så kallat krångel på måndag. Det återstår att se & jag håller tummarna för att inte få problemas. Sista dagen
för Zarah babe på maxi idag. Fatta vad jag kommer sakna dig & våra sena lördagskvällar på Max!

Nej nu ska jag hämta sy-lådan till pappa, damma hyllorna omkring mig och sedan bege mig till Mariabus. PUSS




Fotspår ♥
Postat av: Sarah

naaaw vilken söt lite kisekatt ;) <3

2010-04-24 @ 23:30:07
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/
Postat av: maria

aaaw du skulle tagit med dig misen hem ;) jag hade kunnat ta hand om den (a) haha nej jag skojade bara, men en bra följeslagare hem från jobbet :) mysigt vi hade det igår också sarabus (: <3

2010-04-25 @ 13:32:19
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0