' no more you

2010-04-09 @ 15:54:06

sitter och funderar på hur jag ska få mamma & pappa att åka till Rügen som de pratat om.. sitter även och funderar på om jag ska ha röda läppar ikväll och vilka skor som ska åka på. i-landsproblem.
samtidigt som jag funderar dammsuger jag, sitter vid datorn och passar min kisse i trädgården. effektivt!

var ute på en härlig promenix med emeläääj & hennes schäfer lissie. sött!
eddie kom hit igår och spenderade natten här. nu har han åkt hem till miniland hihu.



om mindre än två timmar kommer emelie & michaela hit. it's pizzatime?
uurk säger jag bara ! jag som brukar äta pizza en gång per halvår och nu
har jag ätit pizza med michaela & jimmy, och eddie.. och nu denna med?
pyttsan, denna pizzan gör inget. för på söndag morgon blir det träning! :)

sen drar vi hem till maria babe. it's gonna be a lovely ladies night.




Fotspår ♥
Postat av: maria

tack för igår älskade sara <3

2010-04-10 @ 22:43:02
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

tack själv för allt älskling! <3

2010-04-11 @ 08:49:33
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0