' on fire

2010-04-06 @ 09:29:13

omgomgomg.. trött x 10 idag. har drömt en massa mardrömmar och inte kunnat sova bra alls. det värsta är att drömma om människor som inte längre finns med en i livet. visst ibland då det är positiva drömmar, då blir jag överlycklig att se dem på nytt. men i såna här psychodrömmar? no thanks.

igår var jag hemma hos anna på kvällen, mycket trevligt som vanligt! fy satn vad roligt vi hade med min iphone ;b den har ju röststyrning & den missuppfattade i princip allt vi sa. tänkte att den aldrig skulle fatta "<3" så jag sa B istället eftersom att det liknar 3. men jovisst, då har den redan översatt tecknen "<3" mohaha.

"ring eddie b"
"ringer eddie mindre än 3"

"kolla hur vädret ser ut i halmstad"
"spelar låtar med rihanna"

nog med det roliga, nu ska jag blåsa mitt hår och sen käka frukost. jobbet väntar på mig ih! sen på kvällen sticker jag in till stan och möter emelie, hanna & anneli. vi ska bowla eftersom hanna, emelies lillasyster fyller 18 idag :)




Fotspår ♥
Postat av: anna

hahahaha! :D herregud vad vi skrattade (a) <3

2010-04-09 @ 00:49:27
Postat av: sara

ja helt galet vad han hörde fel ;) <3

2010-04-09 @ 11:32:15
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0