' out here livin' a lie

2010-04-19 @ 07:34:58

God morgon folks! Är sjukligt trött idag efter en händelserik kväll med min boyfriend.
Min överenergi som fanns över mig igår är då helt borta och jag vill bara sova ännu mer. 
Dags att tagga till & dra på sig kläder, kan vara smart eftersom att det snart bär av till Gekås!



Ludacris – How low
Usher – Hey Daddy
Birdman ft Drake – 4 my town
Usher ft. Nicki Minaj – Little Freak
Jay Z – On to the next fr swizz beats
Ludacris ft. Nicki Minaj – My chick bad
B.O.B ft. Bruno Mars – Nothing on you
Trey Songs – Neighbours know my name
Young Money ft. Gucci Mane – Steady Mobbin’ 
Teairra Mari ft. Gucci Mane & Soulja Boy – Sponsor
Timbaland ft Nelly Furtado & Soshy - Morning After Dark
Lloyd Banks ft. Juelz Santana – Beamer, Benz or Bentley




Fotspår ♥
Postat av: maria

hej min faborit, vill du leka nu i veckan+ (: ringer dig senare idag eller ikväll :D <3

2010-04-19 @ 15:10:42
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

hej min faborit haha! gulligt ord & jag antar att du uppfann det genom att skriva fel ;) ja vi pratade nyss & jag vill gärna leka med dig darl. hoppas bara tiden räcker till <3

2010-04-19 @ 23:41:51
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0