' sötsur sås och tomat i halsen

2010-04-26 @ 20:31:58

Mamma och jag köpte hem lite god mat från den manuella delikatessen på mitt jobb. MUMS vad gott det var! Kycklingvingarna var de godaste jag ätit (bortsett från Harry's) och de kostade 5,98:- för två stycken. Det är en viktvara och jag fattar inte hur man kan sälja så god kyckling så billigt.

Anyway, jag åt även nudlar med grönsaker och mamma skulle käka upp resten så jag gav henne lådan. Hon ger mig en tomat och jag hinner stoppa in den i munnen och känna att det är en god sås på. Så utan att ha tuggat i tomaten säger jag " men gud vilken god sås ", och till svar får jag surt "aah du det är sötsur.... ". Längre hinner mamma inte komma eftersom lådan med nudlar hade en etikett som valt att fastna i hennes arm som hon sträckt rakt upp i luften. Nudlarna flyger och jag skrattar och tomaten fastnar i min hals. Vi skrattade verkligen så tårarna rann. he-he kan behövas sådär efter jobbet vet ni.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0