' the bounty hunter

2010-04-14 @ 23:52:39


Sara & Maria har varit på bio ikväll & det var en sevärd film, helt klart! Skratt och humor är en av de sakerna
jag gärna får ut av bion. Det var endast 6 pers i hela salongen, gödde. Min dag har för övrigt varit rätt stressig. Vaknade halv 6 för att städa mitt rum och laga hålet på mina arbetsbyxor. Duschade & fick i mig en så kallad "frukost" och sedan cyklade jag till jobbet. Det visade sig att jag hade rasterna när jag väl började, och det gick förvånansvärt bra idag! När jag slutat lämnade jag pengar till Kickis present, och begav mig sedan till apoteket
och vårdcentralen. Möte med en sjuksköterska och nu har jag fått läkartid nästa vecka.. äntligen så kanske de byter ut mitt huvud hihi ;o Åh ibland blir jag så lack på mig själv. Snart blir det sängen för min del, är svintrött.



Fotspår ♥
Postat av: maria

så mysigt vi hade det hjärtat mitt (: måste vi absolut göra om snart <3

2010-04-15 @ 21:41:12
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

ja det måste vi verkligen baby :) var en minnesvärd kväll helt klart :) <3

2010-04-16 @ 12:20:08
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0