' tröttelitröttbus

2010-04-20 @ 23:47:44

Det får bli ett sjukt snabbskrivet inlägg nu. Får lite smått ångest om jag inte uppdaterar innan jag lägger mig & jag måste lägga mig typ.. för en timme sedan? haha. Ska upp klockan 7 igen för att duscha bort hårinpackningen som jag valt att sova med i natt. Någonting måste jag ju göra för att reparera topparna.

Imorse var jag hårmodell och Zarah var som vanligt superduktig. Hann inte mer än äta innan jag stack till jobbet och fick därför ha kvar uppsättningen till kl 21.15 idag haha. Fyfasen vad sjukt det kändes. Baluppsättning (brud) och maxikläder - pretty odd combination. Positiv respons och Thomas hade kul som balanserade en flaska på mitt huvud när jag inte såg. Han tyckte att jag hade en japansk frisyr dessutom haha.

Nåväl, imorgon är det nyöppning på maxi flygstaden. ENJOY!


bild från en annan frisyr som zarah gjort på mig. typ i höstas eller något.




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0