·٠•● you're happy

2010-04-29 @ 21:56:48

Good evening bitches! haha kidding. Kom hem från jobbet för ett tag sedan, fick börja tidigare idag. Carina hittade mig i affären när jag var o handlade, & var överlycklig över detta eftersom det var sjukt långa köer överallt. HM. Valborg kanske är rätt överskattat ändå, eller? Men samtidigt är det en mysig festkväll med majbrasa & sånt.

Jag har precis pratat med Anna i telefon, vi skrattade så vi grät åt absolut ingenting. Vi är rätt sjuka vi. Hur
som helst så förfestar vi nog här imorgon kväll som det ser ut just nu. Annars blir det något annat skoj och
då ändrar vi planerna. Sitter och snackar med Emelie just nu och vi har blivit bjudna till Oscar på fest nästa fredag!! WIHU vad vi har saknat dig vår lille osc från mariestad. 

En sak till, fick ett nytt schema på jobbet.. och vad står det lördagen den 22/5 med stora bokstäver? SEMESTER! Vilket betyder följande: Andrea och jag tar en sista-minuten härifrån!           

Som sagt, ni ser att det blir en massa småskrivningar om olika saker. Och det är för att jag måste rensa huvudet från mina tankar, har så mycket som måste ut just nu. Och jag är medveten om att jag ääääääääääeh. Skit i det ni.


fine. i won't stand in your way anymore.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0