» vänner, ni är bra

2010-04-01 @ 22:21:18
Jobbade hela dagen idag fram till 3. När jag åkte till jobbet var det sån vacker morgonsol & det såg ut att
bli en riktigt fin dag! När jag slutade började det ösregna & jag tänkte " jävla skit, här kommer jag i linne,
en kort vårjacka, kritvita tygskor och utan paraply? " Tur var åtminstone att det slutade regna, men kallt
som in i helskotta var det när jag begav mig mot stan för att möta upp mina kära rumpnissar :) Michaela,
Maria, Emelie & jag betalade handpenningen idag till resan hihi, kändes awesome! Sen satte vi oss för en
mysig fika medan det blixtrade och ösregnade utanför. Hoppas att det blir något varmare imorgon hörrni!





Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

love you Sara! <3

2010-04-02 @ 11:33:40
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey lovely friend, jag saknar dig megamycket <3 leka snart?

2010-04-04 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0