a couple days, no talking

2010-08-26 @ 19:26:05

hey hey hey, jag har jobbat färdigt för idag & jag är jättetrött! har precis käkat tacos o sen persikor + vaniljsås. ( inte
för att någon bryr sig haha ) ska kolla in lite kläder på nelly.com efter att ha sovit någon timme, ska beställa en bikini hihi. är inte sugen på att skriva av mig idag heller, vad har hänt ..?  bupidup. nu kallar sängen på mig! talk to u later!
i keep on runnin', keep on runnin' and nothing works, i can't get away from you.

jag och nina står i cafét & det kommer en kvinna..

- hej! jag ska ha en lösglass.
- en vad?
- ja en lösglass?
- haha, menar du mjukglass?




Fotspår ♥
Postat av: michaela

hahaha lösglass? vad i helskotta? xD hah <3

2010-08-27 @ 09:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0