BRAINSTORM

2010-08-26 @ 22:55:13


tjao. lovade ju att jag skulle skriva igen, så here i am. sov till halv 10 ikväll & nu har jag precis löst ett korsord haha :b har inte beställt bikinin än men vet vilken färg jag ska ha, den vita fanns inte kvar. buhu! har siktat in mig på lite annat trevligt med, får se hur mycket jag beställer för egentligen behöver jag inte någonting alls.

jobbigt att tänka på hur alla försvinner nuförtiden. anna har flyttat till växjö för att plugga, michaela & jennifer pluggar kvar i halmstad, valeria jobbar & bor i stockholm, frida ska flytta till gbg ett tag, casandra är i malmö och pluggar.. och jag? vad gör jag? jo jag är kvar här för att jag inte vet någonting. har inte den blekaste aning om vad jag vill bli, inte än på ett tag känns det som. har varit inne på jurist, något inom inredning/design och även annat. men dt känns verkligen inte relevant när jag bara är 19 bast & inte ens har någon erfarenhet. vem är då JAG att sätta mig för att plugga juridik och säga vad som är rätt eller fel? good luck with that lixxom (: så kära mamma & pappa, att jag inte vet någonting får ni stå ut med ett bra tag till. för jag tänker inte plugga och sen ångra mig, vetandes att jag har gjort något alldeles i onödan =) nu ska jag sova igen, behöver verkligen all energi inför dessa två dagar som kommer :) puss & kram på er!


a perfect picture - just so i remember how you're looking tonight.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

det löser sig, du är en smart själ gumman :) hihi! <3 no hurry. och jag är kvar i halmstad ett jäkla bra tag till så mig blir du inte av med =D <3

2010-08-27 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0