dj got us fallin' in love again

2010-08-20 @ 23:25:57

Lipat sönder den senaste halvtimmen haha. varför? Jo för att jag såg på en av de bästa filmerna jag sett, After The Wedding med Mads Mikkelsen. Han är så jävla ögongodis som en vuxen kille kan bli haha. Sökte bilder på google
men hittade bara två bilder han var snygg på, hur är detta möjligt? Är han inte fotogenisk eller vad?

Upptäckte till min stora förfäran att jag har fått världens fulaste fläckar på mina axlar, som man får när man fjällar. Faktum är dock att jag inte har börjat fjälla minsta lilla.. skumt. Får sola bort fläckarna på cypern eller skrubba mig
med min mango bodyscrub, ser dumt ut när mina axlar är så bruna annars hihi.

Idag har jag haft så KUUUL på jobbet! Sara och jag har haft allmänt damp om man får kalla det så. Jag började dansa & sjunga och hon hängde på. Sen upptäcker vi att två killar står framför och råglor, plus då skrattar som satan åt vad vi gör.. Självklart måste de har hjälp i scanningen och vem om inte jag tvingas hjälpa dem? vi ska ha lite korv, gumman!

H - vem var det som skulle ha en suga sara?
S - HAHA suga!
H - sara sluta vara så snuskig, jag menade tjuga.
S - hahaha vadå det var ju du som sa det, inte jag?


Fotspår ♥
Postat av: michaela

förstår varför dem skratta åt dig pluttan, hur ofta ser man dansande personal på ett köpcenter? hahahaa :D<3

2010-08-22 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0