go to sleep biaatch

2010-08-29 @ 23:47:22


Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, slutade halv 11 igår och jag skulle egentligen på fest i Falkenberg. Men i och med att jag skulle upp tidigt idag var det lite långt att åka och för sent att gå & lägga sig för min del. Stack bort till Linda och sa hej till allt glatt maxifolk dock. Var där i knappt en timme och på den korta tiden hann jag lyssna på Robins fina sång och se en viss persons könsorgan.. Ja så kan det gå när man kommer nykter för att hälsa på bland berusade!

Ska sova snart, är helt slut efter allt jobb det har blivit på sistone. Cash is king though :) ha en mysig kväll alla. puss! 

though it's easy to pretend, i know you're not a fool.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0