hakuna matata

2010-08-17 @ 23:52:30


första dagen på jobbet gick super, sitter och fryser nu efter att ha suttit still hela kvällen bara. imorgon ska jag gå upp tidigt & träna, sen ska jag träffa anna i stan för en fika. ♥ kan inte fatta att du flyttar ifrån halmstad - oss - mig.. kommer vara så satans tomt utan dig! får komma och hälsa på dig i växjö så ofta det bara går. kommer sitta som världens lipsill imorgon. pratade precis i telefon med pappa. han vill ha mitt armband och det gjorde mig superglad .. ♥

cry a little, die a little


Fotspår ♥
Postat av: michaela

vad ska vi göra utan våran kloka anna? <3

2010-08-18 @ 19:51:19
Postat av: Anonym

hahaha :D klok vet jag inte om jag är ;o men ni är så sjukt jääkla saknade flickor <3

2010-08-21 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0