Hold the magic

2010-08-24 @ 21:29:29

Känner att bloggen har varit helt undanknuffad i en vecka eller två. Kan bero på att allt i mitt liv är kaos & jag orkar ingenting. Har ingen lust att vara personlig här för det leder bara till att nyfikna idioter får veta precis vad de vill om mig.. Städat garderoben har jag nyss gjort och det var sjukt skönt att slänga både kläder & saker. Måste bara nämna att jag köpte mig en korsordstidning igår på jobbet haha. Fick mig en liten tantvarning av väktaren på köpet haha ;)

Idag har jag varit i stan med Andrea och fikat. ♥ Hitta sjukt mycket kläder gjorde vi med, fy på oss som inte skulle hitta något alls !? Köpte ett par leggings och la undan en skitsnygg vinterjacka från Stadium. :) Ska in till stan imorgon med Michaela innan jobbet, så då hade jag tänkt köpa den. Blev en liten update idag iallafall, var glada för det! / Sariis




woow
. bloggen har bättre kvalité än ansiktsboken på bilder!

Fotspår ♥
Postat av: michaela

wow haha :d ansiktsboken, det låter så mobbat (a) älskar dig!

2010-08-26 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0