med lite alkohol hade packningen blivit packad

2010-08-05 @ 23:39:17
ox ox ox ..

Någon är visst duktig på att formulera och sammanfatta min kväll på en enda rubrik :) Jag har nämligen endast lagt fram två par shorts, vad håller jag på med? Jag ligger hemma hela dagen för att jag är sjuk och jag tar mig inte ens tid till att packa en resväska. Istället har jag gjort en lista på min blogg, kollat på tv, ätit mat, ätit chips och stuckit bort till Daniel för att säga hejdå till honom & alla pojkarna :) OSCAR har kommit hem, och nu åker vi. that ain't fair! Och nu sitter jag här, och beklagar mig för mr adam-i-mejeriet-på-maxi haha. Får helt enkelt ta och packa imorgon och lägga mig snart =)


det är så himla svårt att stötta. även om man vill.
när man är både arg och ledsen på samma gång.

/ Sariis


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0