om du inte vill höra mig klaga - don't read this shit

2010-08-03 @ 23:24:08

Idag blev det inget jobb för mig, för jag är sjuk IGEN. Skulle då ha stuckit till måndagsklubben igår men det sket sig eftersom jag blev akut förkyld hemma hos Chuk. Var med honom, Adam, Veronica, Filippa, Mathilda, Kim och några
till. Astråkigt att sticka hem istället men var illa tvungen.

Klockan 3 idag var jag hos läkaren och eftersom att det är virus jag har fick jag inget pencilin. SUCKS! Fick istället andra receptbelagda mediciner för att lindra symptomen. Och nu har jag fått feber med. Har jag det imorgon ska jag
dit igen och förhoppningsvis få pencilin.

Vi åker om 4 dagar och är jag inte frisk då så vet jag inte vad jag gör. Är världens mest negativa just nu & har ingen som helst lust att åka. För jag mår så JÄVLA DÅLIGT. Alltid är det jag som ska drabbas av sån här skit. god damn it.

Denna roliga fisken fanns iallafall hos läkaren haha! En liten sugfisk som rensade akvarierutan :}



Fotspår ♥
Postat av: maria

krya krya krya ! <3

2010-08-03 @ 23:25:37
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

HAHAHA sicken fisk xD

2010-08-04 @ 17:23:02
Postat av: sara

tack älskling, jag försöker allt vad kan kan ♥ erkänn snygg fisk michaela, funderar starkt på att köpa en egen och döpa den till Rolf :p

2010-08-04 @ 21:15:56
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0