some new stuff

2010-08-05 @ 13:53:43



Har som vanligt sagt att jag ska lägga upp bilder men så har det inte blivit av. Här är iallafall 3 nyheter från Gina Tricot. Klänning, jeans och en mysig tröja. Funderar på att ta med klänningen till Alanya, den är lätt att ta med och skön att ha på sig. Dock är det en nackdel att tyget är aningen ömtåligt. Överlever den resan så gör den det helt enkelt haha!

Har hänt en del förändringar, men det tänker jag inte ta här. Åt helvete är det iallafall. Det är sjukt vad vissa faktorer kan påverka andra faktorer samt andras liv. Man är en del av en soppa just nu, bara simmar runt och väntar på bättre tider.

Även fast jag inte är helt frisk än ska jag försöka städa undan mitt rum och börja ta fram saker inför resan. För vi åker fan imorgon natt, insane! Michaela slutar kl 3 & då ska jag hämta tillbaka min resväska hihi. Detta kommer bli toppen!

/ Sariis



Fotspår ♥
Postat av: maria

EN DAG KVAAAR! oooh <3

2010-08-05 @ 17:27:54
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

IIIIH butterflies!!!! <3

2010-08-05 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0