tidsfördriv

2010-08-05 @ 19:41:52


Du heter: Sara
Smeknamn: Sariis, Sarii (golvmopp, hönan och pyttan hör till de ytterst oseriösa)
Låt som du sörjer till när du är ledsen: brukar inte lyssna på sånt, nåväl. James Morrison - Please don't stop the rain
Beroende av: vänner, familjen, kärlek och tragiskt nog kläder haha!
Vad tror folk om dig? de tror säkert att jag är en blyg och tyst tjej eftersom jag är så liten haha :p
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Hur imponerar man på dig? man är smartare än mig och får mig att skratta.
Brukar du skratta för dig själv? ohja, pinsamt men sant :')
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? åskar här med :( fan vad gör man nu då?? haha.
Var bor du? i halmstad
Trivs du där? absolut, lagom stor stad och skulle något saknas är det bara att åka iväg.
Har du haft sex idag? min ensak
Hur svarar du i mobilen? hallå eller aa det är sara beroende på vem som ringer.
Vem ringde du senast? emelie
Vad sa den du senast pratade i telefon med? nu måste jag börja sminka mig för annars blir jag aldrig klar. hejdå
Brukar du komma i tid? alltid i tid, är en tidspessimist typ haha.
Hur känner du dig nu? både glad och ledsen på samma gång.
Vanligaste färgen på dina kläder: vit svart och grå eller något, låter för jävla tråkigt.
Vad tycker du om fötter? hatar dom haha, har världens fotfobi.
Vad saknar du? ett körkort och en bil
Hade du en bra kväll igår? nix, en tråkig kväll eftersom jag var sjuk
Favoritdryck på morgonen: O'boy
När brukar du oftast gå och lägga dig? det är olika från dag till dag
Är du blyg? nej, fast någon enstaka gång kan jag bli det.
Sysslar du med någon idrott? nope, och gymmet saknar jag som satan. vill bli frisk!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det vet i sjutton, lite kanske?
Har du spytt offentligt: B&B's parkering, aldrig mer.
Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag? kissa och ha sex :)
Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag
Är du bortskämd? ensambarn - det säger väl allt
Vad gör du imorgon? imorgon packar jag och åker till turkiet!
Det värsta du vet: elaka människor. då menar jag inte folk som är elaka av en anledning utan folk som verkligen är elaka sedan dagen de föddes. otroligt att det faktiskt finns såna människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap? självklart. vad hade jag gjort utan dem? <3
Det finaste du någonsin fått: kärlek
En speciell dag du minns: finns många fina sådana :)
Du samlar på: skor och väskor. men samlar och samlar.. bara älskar dem och därför blir det så många hihi.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? michaela
När grät du senast? minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon? bra fråga, finns mycket jag hade velat göra för de pengarna.
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? jo, men det precis som ovan känns inte relevant när jag bara är 19 år.
Är du musikalisk? om det räknas att man kan dansa så ja, annars någorlunda.
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? japp
Har gråtit dig själv till sömns: tråkigt nog ja :p
Biter på naglarna: nä, men min bästa vän gör och borde sluta bums ;)




Fotspår ♥
Postat av: michaela

borde jag sluta bums med det? hahaha :D du är nog inte ensam om den åsikten :( <3

2010-08-16 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0