♥ Fall for your type

2010-12-14 @ 18:43:49

Jamie Foxx ft Drake. absolut bästa just nu.

Här var det inte många rader skrivna. inte okej! Har haft fullt upp i helgen, med julfest och lussevaka. Julfesten hos Robin, Hampus & Rasmus var sjukt bra. Blev dock en del dricka och konstiga grejer. typ sugmärken? Adam kom hit och "vi" stekte köttbullar haha! Det enda jag gjorde var att packa in dem.. får skylla på att det bara fanns en stekspade :) Natten slutade
på Moon både på lördagen & även på söndagen. På söndagen var vi hemma hos Jessica på förfest och sen gick vi in till stan.

Idag har jag varit i stan med mammsen. Bjöd henne på lunch & sen köpte vi lite julklappar! har en eller två kvar nu, har dock lite svårt för att förstå att det är julafton om en och en halv vecka. Inte en enda tomte befinner sig på mitt rum och jag har ätit EN lussebulle. Man får ju lite ångest med tanke på att denna veckan är full av jobb och är slut innan jag hinner ropa hej :)

i swear i always fall for your type




Fotspår ♥
Postat av: michaela

var är denna bilden tagen? jag känner inte igen den (a) men vi är så söta så! and I looove you best friend! <3

2010-12-14 @ 20:08:37
Postat av: sara

den är tagen i Gbg när vi var där med Antonia! =) <33

2010-12-14 @ 23:00:35
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0