♥ if I could be like that

2010-12-27 @ 22:13:50

hoppsan. nu är jag sisådär sämst på att skriva här igen.. men det får faktiskt vara så för just nu har jag ett liv som heter duga och då har jag knappt tid med datorn haha. i fredags var det julafton ja. jobbade mellan 7.55 och 13.30 för att sedan åka hem och fira jul med mamma, pappa och min morbror. det var bara vi i år. tomt men skönt för vi hade det bra ändå . ♥ sjukt kul var det när vi skulle lära pappa & mats att spela skip-bo för de var totalt värdelösa och gjorde tusen fel haha. men det roliga var att mats vann. kan ju diskuteras huruvida det gick till i slutet :b hm. fick en massa fina grejer! överlycklig för att jag fick en crosstrainer, världens bästa julklapp typ för nu slipper jag krångla mig fram och tillbaka till gymmet. provade den idag och den var grymt bra. eller så var det jag som var grym?

i lördags var det självklart dags för utgång eftersom det var juldagen. maria, mickan, vikkan, anja, casandra och elin var här och förfestade innan vi begav oss till staden. superlyckad kväll på moon .. trots minnesluckor och kaos. adam och jag lyckades traggla oss hem med hjälp av en taxi haha. gud vad jag döör av skratt när jag tänker på allt stört som hände!  

i söndags firade jag och michaela 5 år med anna ♥ vi mötte upp henne i stan för en mysig fika på roberts för att åtminstone ses på våran dag! (: kan inte fatta att tiden gått både så långsamt & fort på en och samma gång. känns som att det var igår vi sprang runt i stan och härmade människorna på bild i butterick's skyltfönster. är  otroligt glad över att du fortfarande är en av mina närmsta vänner anna ♥ menar självklart dig med michaela, men det vet du ju redan. bästis 4 laijf u knoow :)

summering av helgen: 5/5 toasts!



a. ♥

Fotspår ♥
Postat av: michaela

klart jag vet! du&jag lixom :D <3

2010-12-27 @ 22:40:45
Postat av: maria

Så kul vi hade det i lördags gumman, helt klart fem av fem toast haha ;d <3

2010-12-28 @ 11:08:40
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Så braa det låter stumpan :D <3

2010-12-28 @ 20:14:16
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: anna

tiden har gått så himla fort vännen, men tiden går fort när man har roligt :) vi har skrattat, gråtit, skojat, varit allvarliga . . vi har nog gjort det mesta tillsammans :) och jag vill bara att du ska veta vilken fin vän du är, UNDERBAR som alltid ställer upp (: jag är så oerhört glad och tacksam över att ha dig i mitt liv sara <3 JAG ÄLSKAR DIG :) <3

2011-01-05 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0