♥ it's making my brain delirious

2010-12-11 @ 09:34:02

God morgon! Har precis pressat apelsiner så jag fick en färsk apelsinjuice till frukost, yummie! Är lite sämst på att uppdatera här men har ingen ork eller lust för tillfället. Igår jobbade jag till kl 19 och sen var jag hemma själv & kollade på idolfinalen. =O Men runt 10 mötte jag upp Arbana i stan o stack till Roberts. Där satt vi och snackade med malin, julia, elin, casandra, anja, vikkan och olivia. Trevligt! Nu ska jag iväg till jobbet igen och ikväll är det julfest hos Hampus, Robin och Rasmus. Sen är det lussevaka imorgon, kommer nog inte vara särskilt pigg efter helgen? Gotta go now, fyfasen vilket SLASK det är ute :) Pussss!


Fotspår ♥
Postat av: michaela

ha så kul ikväll älsk :) men spara lite krut till imorgon ;) <3

2010-12-11 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0