♥ msn.love.

2010-12-02 @ 22:49:11


anna:
nu fick du mig att bli ledsen
det känns så fel att någon bryr sig så mycket som du
jag känner inte att jag förtjänar det
sara: SLUUUUUUUTA VARA SÅ SÖT OCH SÅ JÄVLA UNDERBAR! <3
anna: jag storbölar x) förlåt
sara: du förtjänar minsta lilla uppmärksamhet av mig och alla andra som bryr sig om dig älskling,
du är en av jordens FINASTE VARELSER <3 och förlåt nu lät det som att du är en utomjording eller något x) haha <3
anna: haha, ingen fara :) så hiiiimla glad för att jag har dig sara <3

10 minuter senare i en annan msn-konversation:

anna: ja, för sara är världens finaste människa . . hon ställer upp som ingen annan, så blev jag ledsen
alex: vad har hon nu gjort då?
anna: hon förstår mig, stöttar mig och finns < 3 hon har varit med om samma sak, känns bara bra att hon förstår
alex: AH
FÖR JAG
ÄR SÅ JÄVLA TRÖG!
JAG FÖRSTÅR INGENTING
JAG ÄR BARA HÄR FÖR ATT TA SMÄLLAR
NÄR DU ÄR ARG
SOM EN JÄVLA DOCKA
DU KAN UTNYTTJA
HA SEX MED
AHH
DET ÄR JAG
HAHAHA, han är så trög 


Fotspår ♥
Postat av: michaela

hahahaha, go alex!

2010-12-03 @ 17:35:01
Postat av: Alex

Hahahahahaha!

2010-12-04 @ 20:27:04
Postat av: anna

hahahahahahaaha :D min lilla alex <3

2010-12-05 @ 13:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0