♥ my sunshine

2010-12-04 @ 16:35:10

Hade en mysig kväll med Michaela, Maria och Anna trots att jag mådde pyton största delen av kvällen. Fattar inte vad det är som händer, blir bara yr helt plötsligt. Just nu är jag det och har inte varit det på hela dagen? Känns som att jag ska svimma om några sekunder och så känns det större del av tiden. blääh? Hur som helst, vi var hemma hos Michaela igår och kollade på idol. Igår åkte min favorit Olle ut, o det var väl rätt eftersom han inte är lika bra sångmässigt. Men snyggast är han absolut.




Fotspår ♥
Postat av: maria

så mysigt vi hade det igår! och hoppas verkligen du kryar på dig snutt! <3

2010-12-04 @ 19:18:30
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

ååh sugen jag blev nu! myspys på vår dag & kväll <3 i love you

2010-12-05 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0