♥ nobody puts baby in a corner

2010-12-02 @ 10:02:01



ja. idag är det dagen D. dagen då jag äntligen ska göra något åt mitt hår! Tänkte klippa av det till typ kortare än axlarna. bigjoke! ni får se sen när jag kommer hem från Zarah :) var hur flitig som helst igår btw. jag gick upp tidigt, dammsög mitt rum plus städade vår toalett + walk-in closet. sen stack jag till gymmet & tränade o efter det jobbade jag stängning. hann även med en pasta på stan med maria & julia :) hahah.. man kunde tro att jag var typ 3 år igen så mycket som jag spillde o kladdade. det är tänkt att jag ska gå en sväng på stan med jimmy i eftermiddag också. spännande mickispickis ;) pusspuss


Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha! jag trodde inte på det med att du skulle klippa håret kortare än axlarna en sekund ;) behåll manen! Oh spännande, hoppas du inspirerar honom haha :D <3

2010-12-02 @ 13:39:09
Postat av: michaela

haha! jag trodde inte på det med att du skulle klippa håret kortare än axlarna en sekund ;) behåll manen! Oh spännande, hoppas du inspirerar honom haha :D <3

2010-12-02 @ 13:39:19
Postat av: maria

haha så söt bild på er! :D hoppas håret blir finfint idag gumman :) <3

2010-12-02 @ 14:29:23
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0