♥ stop being such a bitch about it

2010-12-19 @ 00:35:48

ojsan. klockan har sprungit iväg ikväll även fast det känts som världens längsta kväll. har bara legat i sängen hela kvällen och kollat på One Tree Hill. åt även texmex-gratäng med världens bästa föräldrar innan! vi hade galet kul. det är som att jag inte varit hemma på en vecka när jag borstade mina tänder och såg beckis sitta där o dricka vatten på badkarskanten.. har varit på tok för mycket jobb, typ? grejen är den att det har varit lagom många dagar .. men långa pass och mycket kvällar. det gör min hjärna smått förvrängd och confused. stack iallafall hem till adam efter jobbet i torsdags och sov där :) happyface! tog en bild innan på mitt hår för att se hur långt det nu blivit. har ju haft det uppsatt varje dag o känns nu som världens k-k-k-aos ..

imorgon är en av mina två lediga dagar fram till julafton. kommer ha sån fetingångest när den är slut imorn.




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0