♥ this mad situation

2010-12-06 @ 23:24:10


HOLLA!

Var hos doktorn idag innan jobbet och då var det konstaterat att jag har problem med balanssinnet och det är då därför jag mått så kasst de senaste dagarna. Några kristaller pratade hon om som har lossnat och gått sönder i mitt balansorgan haha.. Låter helsjukt, tänkte skämta med mamma och skriva att jag hade en skruv lös istället för en kristall :) Ska iallafall kasta mig sidleds i sängen för att må bättre (?!) för doktorn sa att ju mer illa jag mår desto snabbare går skiten över. Funny! O jobbat har jag för övrigt gjort idag och det hände som vanligt lite roliga incidenter. Ikväll då? Kollat efter en laptop på nätet, börjat klistra in bilder i mitt fotoalbum mja. En lagom tråkig måndagskväll må jag säga! Sen tog jag bort lite folk på facebook med .. störigt att ha så många! Och till sist ville jag bara säga att jag saknar mina vänner :) uuusch, lägger mig nu är så uttråkad.

and you've been on my mind all day



Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha det är bara att sätta igång att kasta dig i sängen ;b ring om du behöver hjälp hahaha <3



I MISS YOU!

2010-12-06 @ 23:56:09
Postat av: maria

and i miss yoou! <3

2010-12-07 @ 12:15:27
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0