♥ to him i'm a gymnast, this room is my circus

2010-12-08 @ 17:26:17


Imorse vaknade jag av att Beckis stod med ansiktet 2 cm från mitt och nosade. Man kan ju inte bli arg.

Har spenderat dagen åt att fika hemma hos Evelina, och sen gå till hemmakväll för att lämna tillbaka de
filmerna som jag och Adam såg på. Igår kollade vi på Beck, kind of sämsta Beckfilmen ever? Men det var
mys att kolla med honom :) Nu väntar jag på att Maria ska höra av sig så jag kan åka hem till henne och
mysa ännu mer. Det är typ det enda jag gör om dagarna nu när jag inte jobbar ih! Kan behövas att jag
drar ner på tempot nu när jag inte är 100% kry. Ni får ha en bra kväll så hörs vi kanske senare :) PUSS
 

Fotspår ♥
Postat av: maria

komsikomsi! ;D <3

2010-12-08 @ 18:02:48
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

i'm on my way baby! <3

2010-12-08 @ 18:04:33
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: michaela

naj så söt :D vill med ha en kissemiss :(<3

2010-12-09 @ 00:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0