♥ vem sa att du blir lycklig av att snacka skit?

2010-12-19 @ 12:33:46

not fun at all. har nog vaknat på fel sida idag. 04:23 väcker beckis mig första gången och sen väckte hon mig 15 gånger till under morgonen. gahhh vad jag blir knäpp av att inte få sova ordentligt. sjukt irriterad på allt som kommer i min väg, hatar såna här dagar när man känner sig som en tjur o allt man stirrar på blir till den röda duken som man avskyr. :) nu ska jag gå ner och börja baka med pappa så jag får något gjort idag. sova kan jag göra ikväll! ha en bra dag allihop! puss puss puss ♥

♥ baka lussebullar & julgodis med pappa
♥ ut och leka i snön med michaela
♥ städa mitt stökiga rum
♥ ligga och mysa i sängen till OTH

ps. tänkte solat lite inför nyår med, men det orkar jag inte göra idag. 
      har faktiskt inte solat sedan cypern i september. believe it or not


Fotspår ♥
Postat av: michaela

mysig dag med min prinsessa <3

2010-12-19 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0