» 2010-02-07

2010-02-07 @ 19:04:40
Sämst uppdatering denna helgen! Soooorry för detta.

De ringde precis från Slöinge, baby har blivit opererad nyss och hon lever. Fyfan vad jag har varit orolig för henne, men förhoppningsvis får hon komma hem imorgon kväll. Frågan är bara om hon kommer äta normalt och så.

Igår var jag hos Edddddddddddie ♥ jag handlade tacos, han lagade tacos - vi båda åt tacos :} Riktigt mys som vanligt. Sen i fredags förfestade Malin, Jessica, Michaela, Maria, Jennifer & jag hos mig. Sen stack vi in till stan och det resulterade i en helt okej kväll! Nu kommer snart E & här ser ut som ett bombnedslag på mitt rum, tror att han får stå ut med det idag ;) Och förresten, Misan aka Snoop Dogg är bara för söt haha.

Imorgon ska jag in till stan, får en iphone eller någon annan mobil. Frågan är bara vilken som är bäst? Jag är ingen iphonemänniska haha ;p Men jag kanske blir så ska inte säga för mycket. Ska pilla lite på pappas mobil och se om jag gillar den!

PUSS ♥



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0