» a woman's work

2010-02-25 @ 19:31:30

Maria babe kommer hit snart, vi ska ha det riktigt mysigt och kolla resor förmodligen. ♥ Cive hjälpte mig en del med min iphone nyss i och med att jag fick hem något knasigt erbjudande, schyssta puckar var det här. idag har jag varit med Anna, Maria & Michaela på stan hihi :} En sak - jag ska inte lämnas på stan när jag precis har fått in min lön på kontot. Nu har jag köpt nytt smink iallafall, det blev allt förutom min favoritsmascara. ( jääävla typiskt mig, den behövde jag mest av allt ) Beror på att den är mycket billigare på mitt jobb så jag köper den nästa gång jag jobbar ist. Tänker inte säga mer vad jag köpt, får ångest av att ens tänka på det. En sak som inte tillhör ångesten, en tröja till älsk. Tänker dock inte säga vad det är för någon, antar att du kommer läsa detta :) Har iallafall slängt väskor & kläder idag så kan vara smått nöjd haaaha. På återseende senare antar jag, för nu kommer min mysmys :)



haha maria & sara skakar roompa ;$


Fotspår ♥
Postat av: maria

maria and sara is skaka roompa big time! du är bäst myspys <3

2010-02-25 @ 23:43:17
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vad köpte du?

2010-02-26 @ 01:05:41
Postat av: s

vem frågar? (:

2010-02-26 @ 08:05:23
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0