» by my side

2010-02-12 @ 20:03:29




god kväll! kvällen & natten spenderades hos Eddie & Ciara haha, henne får vi ju inte glömma.
mys på mästerkocken själv or what? bilden tog jag imorse när han sov bakom mig haha, buuus. 
vi verkar inte ha samma dygnsrytm inställd än men det kommer väl. stack till jobbet med världens
huvudvärk & den övergick ganska snabbt till migrän. det var bara att sätta sig på bussen hem och sova
hela eftermiddagen. missar tjejmiddagen hos Maria ikväll, väldigt tråkigt :( ska hoppa in i duschen nu och
somna relativt tidigt var det tänkt. jobbar från 13-22.30 imorgon så jag måste få bort min huvudvärk tills dess.



Fotspår ♥
Postat av: m .

Så synd att du missade middagen gumman =/ men det kommer flera! :) krya på dig <3

2010-02-13 @ 00:31:44
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0