» elakt disneybarn

2010-02-04 @ 17:52:34

Satan vilken aktiv morgon jag har haft eller? Tvingade mig vid 9 för att gå ut på en lång morgonrunda. Inte lätt att springa i snö haha! Sen gick jag in och gjorde en megafrukost åt mig själv ( jag som inte ens brukar äta frukost ). Sen duschade jag och efter detta var jag helt slut i skallen så jag gick och la mig haha. Har pratat med Maria & Michaela om resan som nu blir av i augusti? Problem med en del lär vi ha, vilka som ska med och framför allt.. VART vi ska åka ;o Så vi pratar ihop oss nästa v. med alla så att vi kan bestämma något då :} Kan ju vara bra!

Ikväll blir det förmodligen film - Inglourious Basterds.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0