» but it's better if you do

2010-02-02 @ 23:44:21


Hallo igen, nu skriver jag när jag äntligen har lite tid. Jackie & Patrik vann PH vilket jag tycker var tusen gånger bättre än Kristoffer & Erika. Störde sönder mig på dem lika mycket som alla andra störde sig på Jackie typ haha. Nog om det.. igår var sjukt mys och imorse vaknade vi tidigt för att jag skulle jobba. Sen körde mamma mig till jobbet vid 12. Under tiden som jag jobbade hann det bli snöstorm & när jag slutade kl 20.15 dränktes jag i snö.


Om jag hade fått så hade jag bara sovit bort hela dagen imorgon, för det känner jag att jag behöver. Och slippa gå ut, ja tack (?) Kommer sluta med antingen jobb eller att jag måste in till stan & byta en sak .. Man blir ju galen på folk som hänger kläder på fel galge så att man inte ser vilken som är den rätta strl. Jag kanske borde gå & dejta kudden snart med tanke på hur trött jag är.. Vi hörs mer imon, tappade mitt skrivsug efter bara några rader ha ;b




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0