» call me blind

2010-02-08 @ 12:14:03
TJA. 

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, inte en enda sak på min lista kommer fullföljas? 

x Gå till optikern
x Hämta en ny mobil
x Hämta Beckis från sjukhuset

vad händer istället? jo jag ska jobba & tjäna pengar.

Dagens i-landsproblem för mig är om jag ska välja en Sony Ericsson Satio eller en iphone. För ska jag vara helt ärlig så älskar jag Sony Ericssons upplägg & en iphone är inte alls personlig. Men å andra sidan så är iphone en sjuukt grym mobil och jag kanske ångrar mig om jag inte väljer den? Gaah. Blir helt jäkla galen, tipsa gärna!

Beckis har piggnat till efter operationen, men nu har hon istället fått feber och det är något fel med hennes vita blodkroppar.. Så vi kan inte få hem henne ikväll heller. Jäkla tur att vi har försäkrat henne, annars hade vi fått betala galet mycket för allt detta. Nu betalar vi ist bara 15%.


it's itching and scratching and i can't reach it.
it doesn't seem to hurt but it's always there.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0