»

2010-02-12 @ 22:11:17


Många saker har varit näst intill helt perfekta de senaste dagarna. Igår plingade det på dörren och utanför stod en stor gul leveransbil. De kom och lämnade min GHD-plattång som kommer direkt från Kina! Snacka om sjukt bra service, dessutom var frakten gratis. Betalade 690 kronor för en hårfön, plattång, en väska & två neccessärer. Jag menar, här i Halmstad kostar endast plattången 2000 kr huhu. Allt var till och med finare och bättre än förväntat! Den enda missen som de hade gjort var att skicka plattång och hårfön som inte passade i våra svenska eluttag. Men det löste sig med en billig adapter från Clas Ohlson (y)

Min iphone är great, ska dock försöka att låta pilla på den så mycket haha ;p Det enda jag upplever som negativt med den är dess aningen sämre batteritid. Men vad kan man förvänta sig av en telefon som innehåller så mycket som en iphone gör? Nu blir det snart sängen för min del, kan absolut inte vara sjuk en dag till på jobbet.


/ S.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0