» att jobba kan vara rätt skoj

2010-02-22 @ 21:01:54


Hejdär. Nu blir det en snabb update innan jag springer över till michaela. vi ska kolla resor tsm med arbana & maria via nätet eller tele, vi ska iallafall komma fram till vart vi ska åka någonstans :) Hm. dagen har varit mycket intressant, gjort en himla massa nytta på jobbet idag iallafall. varit på golvet bland brödet, i kassan, självscanningen, cafét, tillsammans med Hanna dammsugat och lyft en fett tung scannervägg och en massa mer. haha, att just jag och Hanna skulle dammsuga bakom denna vägg var kanske inte världens bästa val de gjorde? haha vi är typ två av de kortaste på max 1.60 långa och vi skulle lyfta dessa väggar som var lika höga som oss själva. slutade med att vi lyckades tappa en dvd i golvet så att tvmonitorn slutade funka för ett tag. haha!

i lunchrummet kom även in en halvnaken man, vilket jag inte ens la märke till.
var så fullt upptagen med att läsa annas roliga sms haha.

David - OMG sara missade du precis det som hände??
Sara - va? vad hände och varför pekar du på mig med telefonen?
David - det var en halvnaken man som precis gick förbi oss hallå!
Sara - haha jaså men honom såg jag ju! Men jag var så upptagen att det inte ens var speciellt att han var halvnaken ..




Fotspår ♥
Postat av: m.

fin - finare - sara! <3

och finaste nya tröjan, bara en massa bra saker alltså! BIG LOVE <3

2010-02-23 @ 00:34:58
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0