» how soon is now

2010-02-09 @ 22:34:25
God kväll folket! Är verkligen cptrött & vill gå och lägga mig nu. Var i cafét mest idag på jobbet, kände att jag inte har stått i kassan där på ett bra tag. Men det gick bra, otroligt nog ;) Annars inte mycket nytt. Kan beklaga mig ännu mer om att Beckis inte har ätit något alls idag, & jag hoppas verkligen att vi får hem henne imorgon! 

Wow, här kom en bild på mitt hår för första gången sedan jag slingade det. Hade en snajsig fläta idag minsann! Aningen seg med uppdateringen här ja ;b  Måste ta tag i träningen med, haha hade ångest och låg på golvet för
att göra situps nyss. Då är det illa! Vill bara x antal kilometer och sen känns allt 1000 ggr bättre. 

Sen får vi hoppas att ni alla har skoj på studentfesten ikväll, Jenn & Sarah som Ronny och Ragge - det gillar vi!




Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Taaack gumman! Det va en riktigt kuuul kväll vill jag lova :)) loveyou <3 / Jennifer & Sarah

2010-02-10 @ 08:47:58
Postat av: m .

finfin du är i håret älskling! <3

2010-02-10 @ 13:55:21
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0