» like a soldier

2010-02-03 @ 23:27:55

Äntligen tar jag tag i mitt skrivande och får ner vad jag har hållt på med de senaste 2 månaderna .. Skriver till och med vad jag spenderar mina pengar på, vilket är ett galet bra tips till er som vill ha koll på ekonomin! Kan kännas som ett slag i magen när man har räknat ihop allt onödigt man lagt pengar på då men, bara att lära sig kontrollera det bättre till nästa gång hih. Ahh, kläder behöver jag ju inte köpa på ett bra tag framöver nu som det ser ut haha.

Nej ikväll har bara varit en myskväll med Mickan. Hennes och min pappa har varit uppe på taken och skottat snö ;p haha.. Carlsson var verkligen på taket med andra ord. Mysigt värre att umgås med min bästa vän ikväll ♥

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska minsann ut och springa. Det spelar ingen roll hur mycket snö det är, ut ska jag för jag får ångest av att sitta still. Pallar bara INTE ta bussen till gymmet, så ute får duga imorgon helt enkelt. Otroligt vad man kan längta till att gå ut och springa, skrämmer nästan mig själv lite av att vara så positiv till det!

Sen ska jag nog försöka lyckas laga mig lite mat imorgon med. Någon gång måste man ju lära sig..


Cause I want you and I feel you crawling underneath my skin.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0