» min lilla sessa

2010-02-18 @ 12:26:11







God morgon .. middag kanske man ska säga. Har legat & gosat i sängen
med min lilla princess ♥ Hon är helt underbar & jättegos med sin tjocka
päls. De blir stan om ett tag med Arbana så det är bäst att jag börjar laga
lite mat och fixar mig nu . Funderar på att dra på mig en av de stickade
tröjorna jag köpte häromdagen. Hoppas bara på att inte råka göra ett hål 
eller en maska på den haha. De är jätteömtåliga, dvs inget kel med Beckis
när jag har dem på mig hah! Och jag är inte direkt rädd om mina kläder..

Btw, igår när jag loggade in på min blogg hade jag fått ett antal kommentarer
från folk jag inte ens vet vilka de är. Jätteskoj att ni gillar min blogg & header!
Fattar dock inte hur ni hittade hit , men antar att det inte spelar någon roll  :)





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0