» spend it on you

2010-02-18 @ 19:58:51

Dagen har gått för jävla fort, klockan är redan 8 och jag som nyss tyckte den var 3. Har
hur som helst varit på stan med Arbana en stund. Köpte sista grejen till Jennifers present
som hon ska få imorgon på hennes birthday ! Annars har jag läst ut en bok samt tagit lite
egobilder haha. Det kommer väl upp några stycken här på bloggen senare om jag orkar.. 
Kunde iallafall inte låta bli när jag hade tråkigt hemma. Nu ska jag påbörja en ny bok och
smsa vidare med anna som för tillfället ligger på sidan i en bil eftersom att hon & hennes
pojkvän har farit rakt i diket x) det var en jäkla tur att ni inte skadade er säger jag bara :) 


Fotspår ♥
Postat av: anna

haha, anna låg på sne (: det roliga var att robbin ba: "ofta man reagerar som dig & ba: shit vi hamnade i diket & det första du gör är att plocka upp telefonen & smsar sara? ;s" HAHA :D <3

2010-02-24 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0